Cum identifică un chiropractor subluxația?

Leave a Comment

Pentru a explica modul în care un chiropractor identifică o subluxație, este necesar să înțelegem ce este aceea o subluxație.

Subluxație : pierderea mobilității sau poziției normale în cazul articulațiilor vertebrale, care poate afecta funcționarea normală a nervilor. (definiție simplă)

Un doctor în chiropractică poate identifica o subluxație cu ajutorul testelor ortopedice și neurologice, echipamentului pentru diagnosticare obiectivă și tehnicilor de palpare. Subluxația nu este o afecțiune dureroasă și, deși ar putea duce la apariția durerii ca simptom, doctorul nu se poate baza pe istoricul pacientului pentru a găsi o subluxație.

Doctorul în chiropractică va efectua teste pentru depistarea subluxațiilor, căutând următoarele :

1. Mobilitate articulară anormală (hipermobilitate, limitare sau hipomobilitate).

2. Prezența iritării nervoase sau a funcțiilor nervoase neregulate (anomalii motorii, senzoriale sau de reflex).

3. Schimbări patologice ale celulelor.

4. Prezența anomaliilor biochimice și a inflamațiilor (histamine, prostaglandine, etc.)

5. Patologii ale mușchilor (spasme, hipertonie, etc.)

În ultimii ani, prețul accesibil al tehnologiei de diagnostic a dat posibilitatea multor chiropractori de a oferi pacienților o mai bună diagnosticare obiectivă, ceea ce a dus, în cele din urmă, la tratament mai potrivit și rezultate mai bune.

Odată identificată subluxația, sunt exercitate „ajustări” blânde, foarte exacte, asupra articulațiilor, pentru a înlătura disfuncțiile și pentru a obține o reducere a perturbării nervoase și un control nervos mai bun, vindecare și comunicare.