Sciatică în București, România

Tratament pentru sciatică în București, România

Durerea asociată cu sciatica este deosebit de răspândită. Sciatica se manifestă adeseori printr-o durere localizată în partea posterioară a piciorului, amorțeală și chiar furnicături și slăbiciune, fiind o afecțiune epuizantă. Din cauza ei, nu puteți să mergeți, să stați jos sau în picioare, nu puteți să lucrați, sa faceți cumpărături sau să vă jucați cu copiii dumneavoastră, fără a resimți disconfort.
Acest tip de durere are două cauze majore. În cazul unei sciatici „adevărate”, nervii ce coboară de-a lungul piciorului, în partea posterioară, sunt comprimați sau tasați în porțiunea inferioară a coloanei vertebrale.
În cazul sindromului piriformis, nervul sciatic este comprimat de un mușchi inflamat de la nivelul feselor. Simptomele sunt adesea aceleași. De multe ori, fără un RMN, sindromul piriformis este diagnosticat incorect ca fiind sciatică. Diferența principală, pe lângă cauză, este tratamentul.
Deși sciatica răspunde la ajustările chiropractice și la terapiile asociate cu acestea, ea este adeseori tratată medical cu ajutorul injecțiilor cu steroizi, chirurgiei și al altor tratamente invazive, pe care mulți oameni ar prefera să le evite. Pe de altă parte, sindromul piriformis este ușor de tratat prin tehnici de masaj de țesut profund și al punctelor de declanșare, sau prin tratament chiropractic.
Sindromul piriformis este adesea diagnosticat incorect ca fiind sciatică. Deși acest sindrom produce o durere asemănătoare celei cauzate de sciatică, tratamentul și rezultatele lui sunt de multe ori foarte diferite.
Pentru mai multe informații despre chiropractică și tratamentul sciaticii în București, România, sunați la clinica Intermedicas, la numărul de telefon (+40) 21 222 13 70. Dr Lou Jacobs, chiropractor, va veni din nou în București pentru toată luna februarie, 2015.

Dr. Lou Jacobs, Chiropractor in Bucharest Intermedicas. Sciatica in Bucharest?

Dr. Lou Jacobs, Chiropractor in Bucuresti, Romania. Sciatica in Bucuresti?